Serviciul de asistenţă prin SMS, retras de Vodafone

   Departamentul de relaţii cu clienţii Vodafone anunţă încetarea serviciului de asistenţă prin SMS la 222 începând cu 27 noiembrie 2009.

As fi curios de motivul care a condus la acest lucru, eu când am avut ceva scurt de întrebat am folosit acest serviciu şi mi s-a răspuns în timp util, la fel de prompt prin SMS ori am fost sunat.

Rămân valabile căile de contact telefon, fax si email.

Îți place? Dă mai departe!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest

Un comentariu la „Serviciul de asistenţă prin SMS, retras de Vodafone

  • 23 ianuarie 2012 la 16:07
    Permalink

    Comentarii (2)Add Comment

    scris de luiza, 28 octombrie 2009
    si eu am folosit sms-ul, insa de fiecare data trebuia sa ma si sune ca sa imi dea raspunsul mai complet. Probabil ca motivul asta-i: tot in beneficiul nostru ca sa primim raspunsuri mai complete, acu ramane de vazut cat va fi de rapidsmilies/smiley.gif.

    scris de Luana, 28 noiembrie 2011
    Eu am cerut ceva simplu, in 10 minute era gata. Dar acei angajati de la corporatia multinationala prefera sa nu se complice. Oare cati bani trebuie sa le creasca salariile treptat CA SA-SI DEA INTERESUL… ca daca primesc dintr-o data o gramada de bani se obisnuiesc dupa o vreme sa ignore unele doleante, nu mai trateaza oamenii ca pe cazuri unice, folosesc tipare ca sa scape mai repede de clienti si abia asteapta ora terminarii programului. Ce manageri de personal mai au si astia..!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.