Garanţia – între frică şi morală

  Extra Garantie  Garantia este sfantul Graal al cumparaturilor (in special cele online). Nu cred ca am intalnit macar o persoana pe care sa n-o intereseze daca produsul achizitionat va putea fi reparat repede si bine in perioada de garantie. Poate ca am eu prieteni prea informati? Ai vostri cum reactioneaza? Se intereseaza mai intai de bonitatea firmei, conditiile de garantie si doar apoi continua sa cumpere produsul de folosinta indelungata? Pentru ca daca spuneti da, chiar asa ar fi cel mai bine sa procedeze.

Unele magazine isi respecta clientii, altele cauta cu disperare castigul imediat si risca sa se inchida mai apoi, in special din cauza feedbackului extrem de negativ acumulat in timp.

Jucatorul cel mai mare ca volum de vanzari de pe piata online, eMag, face o miscare interesanta lansand serviciul ExtraGarantie de Retur de la eMAG pentru a veni in intampinarea acelor clienti care se pot declara nemultumiti de produse in timpul folosirii. Pe mine ma uimeste perioada mare in care se poate face acest lucru; perioada fiind de 30 de zile. Se impun si conditii cum ar fi prezenta ambalajului original, copie a facturii, completarea unui formular de retur, etc. Toate de bun simt, nimic hartogaraie de pierdut timpul.

Singurul meu laptop este cumparat de la eMag acum mai bine de 3 ani (daca nu 4) si inca o duce bine-sanatos, i-am mai adaugat niste memorie RAM si zbarnaie si astazi fericit pe la locul de munca vreo 10 ore pe zi, 7 zile din 7. Nah, n-o sa mai fie cazul programului Extra Garantie cand pica, dar pot spune ca sunt mai mult decat satisfacut de produs. Acum am ajuns si la titlul articolului. Ca firma, in general, acorzi garantie din cauza fricii de raspuns negativ al consumatorilor sau pentru ca ti-ai setat un cod de conduita intern si ti-ai instruit vanzatorii cum sa discute cu ai tai clienti?

Cu acest articol particip la concursul Un Sony Vaio pentru cel ce duce vestea buna! Numarul meu norocos este 449054.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.